פלא בכל רגע ביום

עפר גדנקן No Comments on פלא בכל רגע ביום

מגוון היוגורטים של דנונה לשגרה מהנה ומזינה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יש רגעים שהם פלא. עם מגוון היוגורטים הרחב של 'דנונה' ניתן ליהנות מהרבה רגעים של פלא לאורך כל היום, בכל גיל ובכל מקום. שילוב של יוגורט במהלך היום יגרום לכם ליהנות משגרה טובה ומזינה יותר. עכשיו, לקראת תשעת הימים, היוגורטים של דנונה יכולים ללוות את כל המשפחה במגוון הזדמנויות לאורך היום עם טעמים עשירים ומרקמים מפנקים.

יוגורט הוא פלא. ייחודיותו נובעת מהעובדה שהוא מיוצר משני מרכיבים בלבד – חלב ומחמצת חיידקים טובים. שילוב של שני המרכיבים יחד יוצר את הפלא הלבן ששמו יוגורט, המהווה חלק חשוב מהתזונה היומיומית הודות ליתרונותיו הרבים ולערכים התזונתיים שהוא מכיל. הפשטות של היוגורט היא שהופכת אותו למוצר המשתלב היטב בהזדמנויות שונות לאורך היום. הוא טעים, מזין ומסייע  לתחושת השובע. זה בדיוק מה שהופך כל גביע שלו לפלא של ממש. עכשיו, לקראת תשעת הימים, היוגורט יכול ללוות את היום כולו ולספק חוויית צריכה מהנה ומזינה.

כדי לענות על הצורך המתאים לכל שלב בחיים, ב'דנונה' פיתחו מגוון רחב בהתאמה מושלמת לגילאים השונים. זה מתחיל ב"היוגורט הראשון שלי" שעמו מביאה 'דנונה' את בשורת פלא היוגורט גם לילדים הצעירים. "היוגורט הראשון שלי" הושק בשני טעמים: יוגורט טבעי ויוגורט טבעי עם שיבולת שועל טחונה. כל גביע של היוגורט הראשון שלי מכיל גודל מנה בהתאמה לילדים (100 גרם), מרקם סמיך ונוח לאכילה עצמאית, טעם שמנתי ועשיר ללא תוספת סוכר, ותוספת של סידן וויטמין D. יתרונות אלו הופכים אותו למתאים במיוחד עבור הגיל הצעיר ביותר.

גם לגיל השלישי פיתחה 'דנונה' יוגורט ייעודי המותאם במיוחד לגיל זה – דנונה מולטי. היוגורט הינו בעל הרכב תזונתי המותאם לגיל השלישי: דל לקטוז, מכיל 13 גרם חלבון בגביע ובתוספת ויטמינים ומינרלים – ויטמין D, סידן, מגנזיום, אבץ וברזל. פיתוח דנונה מולטי מבוסס על הידע לפיו עם העלייה בגיל הצרכים התזונתיים משתנים גם הם, ובמקביל שיעור החסרים התזונתיים עשוי לעלות. לכן, פותח יוגורט מולטי המתאים בדיוק לצרכים אלה.

לצד היוגורט הלבן שמורכב מחלב ומחמצת ללא תוספות, לדנונה סדרות שונות של יוגורט שכל אחת מספקת דגשים על רובד אחר של היוגורט – חלבון, חיידקי ביו, פרי, אחוזי שומן ורכיבים תזונתיים משלימים. סדרת 'ביו' נותנת דגש על היוגורט הלבן הבסיסי, סדרת 'פרו' שמה דגש על החלבון, סדרת 'אקטימל' מעניקה דגש לחיידקים הידידותיים, סדרת 'לייט אנד פרי' נותנת דגש על קלוריות עם 0% שומן ועד 78 קלוריות לגביע, ואילו סדרת 'אקטיביה' מבליטה את המרקם הקרמי העשיר בחיידקי 'ביפידוס' המסייעים לתהליך העיכול האיטי.

דנונה מביאה את ערכי היוגורט גם אל גזרת הפרי והטעמים. סדרת 'ריפרש' משלבת יוגורט לשתייה במרקם סמיך ועשיר בפירות, עם תות ודומדמניות או אננס בננה וצ'יה, סדרת 'וואו' מעניקה חוויית יוגורט מושלמת עם שכבות של טעמים מפנקים.

בדיוק מהסיבות הללו ליהנות מיוגורט בכל רגע ביום, זה פלא!

המוצרים הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



0 תגובות